התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
Vendettaמשתתף
אנסה את מזלי (צבעתי את התשובה בלבן)
בהינתן רשימה מקושרת הממומשת ע"י מעריך.
הקוד יחזיר את האינדס (K=J אחד מהם) שמייצג את הכניסה ללואה הראשונה שנוצרה מתחילת הרשימה המקושרת (אינדקס 256) , יש לציין שבאחרך חייבת להיות לולאה על פי הגדרת המארך
0 < Arr[N] < NVendettaמשתתףלאחרי קראה של התגובות הייתי רוצה לציין אתר שאישית לי עוזר המון בכל פעם שאני עובד עם אסמבלי
http://faydoc.tripod.com/cpu/כל פקודות האסמלי 800886 כולל הסוגים שלהם
(jmp short near far…)
והמספר האקסדסימלי שמיצג אותםבקשר לשאלה
Near jump A jump to an instruction within the current
code segment (the segment currently pointed to by the CS register),
sometimes referred to as an intrasegment jump.Short jump A near jump where the jump range is limited to –128 to +127 from the current EIP value. Far jump A jump to an instruction located in a
different segment than the current code segment but at the same
privilege level, sometimes referred to as an intersegment jump.Vendettaמשתתףמה לגבי מערת צירים משונות כמו טרנספורמצית לורנץ , או מרחב מינקובסקי או בכלל עבודה עם 4 מימדים (פשוט התחלנו ללמוד על זה וניראה לי שאפשר לקשר את זה לפה)
שמע זה מוזר מבחינה מטמתית טהורה אני מסוגל למשוך כדור מהחלל הפנימי שלו על החלל החיצוני וגרום להפיחתו מפנים לבחוץ אבל כמובן שהכל תאורתי לגמרי
לאיזה כיוון אנחנו צריכים ללכת בצורת החשיבה בחידה הזו?
Vendettaמשתתףחוקיות הרבה יותר פשוטה
אני מקווה שזו לא מסכנה מהירה מידיאז ככה מה שעל המנצח לעשות הוא להחזיר ליריב מספר שמתחלק ב 3 ללא שעירית
כלומר
num % 3 = 0
ברגע שאחד השחקנים קיבל מספר כזה לא משנה איזה מספר הוא הבחר לקחת השחקן השני יוכל להחזיר לו שוב מספר שמתחלק ב 3 ללא שערית וכך לנצח את המשחקמכן אפשר להבין שמהנצח הוא השחקן הראשון
הוא צריך לקחת 1 או 4 וככה היריב יקבל
או 99 או 96
ושני המספרים האילו מתחלקים ב3 ללא שעריתאם אתה שואל למי יש יותר סיכוי לנצח אז זה לשחקן הראשון כי זה 2/3
או 1 או 4 מיתוך 3 אפשרויותVendettaמשתתףסליחה כתבתי טעות , לא קראתי כמו שצריך את השאלה
חשבתי שאפשר לקחת גם 2 גפרורים,
אז מבצב שאפשר לקחת רק 1 3 4 גפרורים המפסיד הוא זה שקיבל את הסיפרה 2 , מיכן אפשר להבין שהמפסיד הוא זה שקיבל את הספרה 7 או 9 כי מספרות אילו השחקן השני מסוגל לאותיר את אותו השחקן עם 2 גפרורים.
מיכן אפשר לומר שמי שקיבל את הספרות 14 ו 16 הוא המפסיד
עכשיו כדי להגיע למספרים 14 ו 16 על השחקן השני תמיד לגרום לכך שהשחקן הראשון יקבל מספר זוגי
כלומר במידה והמספר של השחקן הראשון הוא 31 והוא בחר באיזו שהיא אפשרות או 1 או 3 או 4
A – 1=> B – 4 = 26
A – 3=> B – 4 = 24
A – 4=> B – 1 = 26
תמיד שחקן מספר 2 יכול להחזיר לו תוצאה זוגיתכך אפשר לגרום שהשחקן השני יקבל את המספרים 16 או 14
לאחר מיכן לא משנה מה הוא לקח צריך לגרום לו לקבל או 9 או 7
וזה אפשרי!
ואחרי זה על סמך הבחירה שלו לגרום לו לקבל 2 והמשחק ניגמר עם נצחון לשניכך לא משנה מה האפשרות שהבחר השחקן הראשון השחקון השני יקבל מספר אי זוגי כך שהשחקן הראשון יקבל רק מספרים זוגויים עד לתבוסה
גם במידה השחקן הראשון לוקח 4 גפרורים כל המשחק כך ששני השחקנים מקבלים רק מספרים זוגיים הוא זה שהקבל 14 או 16 ראשון
מש"לVendettaמשתתףאפשר לראות שהמי שמנצח את המשחק הוא השחקן שליריב שלו יש נותרו 5 גפרורים
אפשר להרחיב את התני הזה ולומר שהשחקן שהפסיד הוא השחקן שקיבל בכל שלב של המשחק כפולה של 5
מיכן אפשר להבין שמי שקיבל את המספר 95 הוא המפסיק (במידה והשחקן השני יודע איך מנצחים) וכך אפשר להראות שרק השחקן הראשון יגיע לכך כי אפשר לשלוף מקסימום של 4 גפרורים מה שמביא אותו ל 96 השחקן השני לוקח 1 וכך הוא נותר עם 95 ככה המשחק ממשיך השחקן השני תמיד לוקח מספר גפרורים מתאים לבחירה של השחקן הראשון כך ששוב השחקן הראשון יקבל כפולה של 5 ככה עד שלבסוף השחקן השני יקבל20 15 10 ולבסוף 5 גפרורים והמשחק ניגמרVendettaמשתתףהרגת אותי
אז ככה :
אפשר למצוא את הבסיסים של הטרפז בעזרת הצבה של כל האפשרויות במישאווה
sin( cos-1[ (I^2 + J^2 – Z^2)(2*I*J) ] ) > 0
כאשר הסדר לא חשוב , אך אחד המשתנים הוא חיסור של הבסיסים.
:הפיטרון הוא
Z = (c – a) = (5-2) = 3
I = b = 3
J = d = 4
כלומר הבסיסים הם 5 ו 2
אחרי שמצאנו את הבסיסים נותר עליה לחשב את השטח של הטרפז
נישתמש במישפט הקוסינוסים ואחרי מטמטיקה מיתקבל הביטי הבא
(J*Q)*(a+c) * 0.5
J = 4
Q = sin( cos-1[ (I^2 + J^2 – Z^2)(2*I*J) ] )
הכפלה תניב את גובה הטרפז
a = 2
c = 5
חיבור יניב את סכום הבסיסים של הטרפז
הכפלה בחצי של סכום הבסיסים כפול הגובה של הטרפז תפתור את החידה
כלומר :
S = 10.43498389
מש"ל!
במידה וזו לא התשובה הנכונה הייתי שמח אם תוכל לומר לי איפה הטעות שליVendettaמשתתףלא הבנתי מהתשובה שלך האם מקסים צודק או לא , כלומר הוא צודק ככה או ככה למשל על פני כדור משווה של ישר בעלת 3 פרמטרים
Vendettaמשתתףהרצתי את הקוד אבל לא ניראה לי שיש אפשרות שהוא יחזיר פלט, כלומר אפשרי לכתוב תווים אבל הוא לא מתפיס כלום
Vendettaמשתתף9, תרפז ישר זווית מישיקולי משולש זהב
-
מאתתגובות