Zombie

עמוד
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #76979
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    רצ"ב זומבי:

    0100 8BD8          MOV     BX,AX
    0102 8BD0          MOV     DX,AX
    0104 81C30201      ADD     BX,0102
    0108 8B07          MOV     AX,[BX]
    010A 3DCCCC        CMP     AX,CCCC
    010D 7502          JNZ     0111
    010F 8817          MOV     [BX],DL
    0111 86F2          XCHG    DH,DL
    0113 EBEF          JMP     0104

    .אתם מוזמנים לחוות דעתכם איך אפשר לנצל אותו

    #78420
    ilum_shem
    משתתף

    הזומבי הזה לא מזיק לאף אחד…

    השאלה שלך היא איך אפשר להשתמש בו לטובתך?

    #78416
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    א. נכון, הוא מנסה מאוד לא להזיק (למרות שיתכנו מקרים קיצוניים בהם הוא יהרוג שורד).

    ב. איך אפשר לנצל את העובדה שהוא רץ כדי להשיג יתרון על פני המתחרים האחרים?

    #78396
    st@
    משתתף

    הזומבי תמיד יהיה באותו מקום בקוד?

    כי ה

    JMP

    מכוון למקום ספציפי בזיכרון

    #78395
    DL!
    משתתף

    הקפיצה לא מכוונת למקום ספציפי בקוד, למרות שזה נראה ככה במבט ראשון.

    הסיבה היא שבאסמבלי של 8086 קפיצות הן בדר"כ רלטיביות, ז"א האופקוד אומר למעבד לקפוץ בזיכרון כמות מסויימת של תאים קדימה או אחורה *מהמיקום הנוכחי שלו*.
    התרגום של האופקוד לשפה "קריאה" גורם לזה להראות כאילו הקפיצה היא למיקום קבוע, אבל זה לא המצב.

    בכל מקרה, המנוע מתייחס לזומבי כמו לכל שורד רגיל, כך שהוא יטען בכל פעם למיקום אקראי.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.