אני אנסה להסביר-
כל צוות יכול להגיש שני שורדים שונים.
ברמה הפשוטה, אפשר לסיים את זה כאן. ז"א, פשוט כותבים שני שורדים (או אפילו משכפלים את אותו שורד פעמיים), וקוראים להם בשמות עם ספרה 1 או 2 בסוף, לדוגמא:
superman1, superman2
המנוע מתייחס אליהם כאל שורדים שונים לכל דבר, ומריץ אותם בלי קשר אחד לשני. למשל, אין בעיה שאחד ימות – מבחינת השני לא קרה כלום. היתרון הוא שניקוד הצוות נקבע לסכום ניקוד שני השורדים. במילים אחרות: כדאי מאוד להגיש שני שורדים … (זה פשוט מגדיל את הסיכויים לזכות).
עכשיו, נניח שאתה רוצה לממש אסטרטגיה יותר מתוחכמת. למשל: ששורד מס' 1 יתקוף בזירה, ושורד מס' 2 "ישמור לו על הגב". במקרה כזה, כנראה שתרצה שהשורדים שלך ידברו אחד עם השני. למשל: שכל אחד יכריז איפה הוא נמצא בזירה, כדי שהשני לא יפגע בו בטעות.
כדי לאפשר לשורדים שלך לתקשר ביניהם בלי שהשורדים אחרים יוכלו להבין מה אתה עושה – מוגדר לכל צוות מרחב זיכרון קטן שנגיש רק לשורדים שלו. זה מה ש
ES:0
מצביע עליו. השורדים שלך יכולים לכתוב ולקרוא משם, אבל השורדים של הצוותים האחרים לא יכולים (בדומה למחסנית האישית של כל שורד, רק שלשם אפילו השורד השני שלך לא יכול לכתוב….).
מקווה שעכשיו זה ברור יותר – אם יש לך שאלה נוספת, תרגיש חופשי []