עכשיו אני חושב על זה, זה אולי יותר נוח וברור להבין מה אני עושה גכשאני יעשה את זה, אבל תכל'ס, הפעולה
MOVSW
DI SI הוא הרבה יותר יעיל, כי גם מעלה את
ב2, שזה המיקום המדוייק שאני רוצה..
אני רק רוצה להוסיף שברגע שאתה באמת מתחיל לשנות סגמנטים במספר גדול, לא משנה סגמנט של מה, כדי לך להיות מאוד בטוח שאתה לא תקבל
memory exception
כי ממש ממש קל לקבל את זה אם אתה יוצא מתחום הזירה או ניגש בטעות למקום בזיכרון שאין לך גישה אליו.
כל אחד מהדברים האלה היית יכול פשוט לנסות ולראות מה קורה. אם כל פעם שיהיה לך רעיון כזה תנסה אותו ואז תספר לפורום אם הוא עבד או לא, תלמד מזה כל כך הרבה כל כך מהר שדי מהר תהיה בליגה אחרת לגמרי.