רעיון שעלה לי, לא בטוח אם זה חוקי/לא עובד במנוע המשחק, אז לכן אשאל אותו פה:
ES אני רוצה לכתוב לסגמנט
MOVSW LODSW בקלות יותר, בלי להסתבך עם הפעולות
וכו'…
אז חשבתי על הרעיון הזה:
אם אכתוב את השורה
mov [1234h], ax
[1234H] זה תא זיכרון
DS – ולכן זה יהיה בסגמנט של התאי זיכרון
mov DS:[1234h], ax
מצביע עליו ES יצביע לאיפה שה DS אבל אם אגיד שהסגמנט
ע"י הקוד הבא:
push ds
push es
pop ds
(כביכול – mov ds, es )
mov [1234h], ax – אז בעצם כשאני כותב
mov ES:[1234h], ax – אני בעצם עושה ככה
האם התאוריה שלי נכונה? או שזה לא באמת עובד ככה?