ברוכים הבאים לאתר תחרויות קודגורו! › פורומים › אקסטרים › קודגורו אקסטרים 2
- This topic has 10 תגובות, 4 משתתפים, and was last updated לפני 19 שנים, חודש 1 by אור.
-
מאתתגובות
-
17 באוגוסט 2005 בשעה 22:25 #77776old_DLמשתתף
שלום!
לאחר הצלחת התחרות האחרונה, ההכנות לקודגורו אקסטרים 2 בעיצומן! כרגע, נראה שהתחרות תערך במכון ויצמן לקראת אמצע פברואר (כמו בשנה שעברה).
כדי לשמור על הענין והדינאמיות, אנחנו שוקלים לשנות מעט את חוקי המשחק. על הפרק-
1. כל קבוצה תוכל להגיש שני שורדים, שיוכלו לשתף פעולה ביניהם.
2. תוספת של אופקוד "מיוחד", שיאפשר לשורד לקבל יותר זמן מעבד (לדוגמא: מנוע המשחק יריץ שני אופקודים של השורד בכל תור, במקום אחד). קריאות חוזרות לאופקוד המיוחד יעלו עוד ועוד את זמן המעבד שיוקצה לשורד.
3. בנוסף לשורדים, יהיו בזירה מספר "רובוטים" ידועים מראש. שורדים חכמים יוכלו לנצל אותם לצרכיהם (עוד על זה – בעתיד).בנוסף, נעדכן את מנוע המשחק-
1. הוספת תמיכה למספר אופקודים נוספים, ספציפית משפחת SHL.
2. אפשרות להריץ את המשחק ללא gui.איך אתם יכולים לעזור ?
ברעיונות: שינויים נוספים, ותגובות לגבי השינויים שמוצעים כאן.
קוד: לעזור לנו לפתח את מנוע המשחק!18 באוגוסט 2005 בשעה 15:49 #80275old_בןמשתתףכותרת: מנוע מהיר יותר
יומיים אחרי התחרות ישבתי ועבדתי על מנוע ב ++C שכצפוי רץ מהר יותר מהמנוע המקורי.
מאז לא נגעתי בו אבל אם יהיה עניין אני יכול לחזור לעבוד עליו ולשחרר את הקוד שלו.צריך לראות איך גרסת הג´אווה פועלת בלי gui כדי לראות אם כדאי בכלל להשקיע זמן או שזה מספיק מהיר.
20 באוגוסט 2005 בשעה 20:26 #80276Olimpus teamמשתתףכותרת: מוכן לעזור ב
20 באוגוסט 2005 בשעה 20:28 #80277Olimpus teamמשתתףכותרת: מוכן לעזור בכתיבת המנוע ב c++ (צור איתי קשר)
21 באוגוסט 2005 בשעה 20:04 #80278old_DLמשתתףכותרת: מנוע המשחק
אלא אם כן אתה שואבים הנאה מכתיבת אמולטור ל-8086, אין צורך לשכתב את המנועאם אתם חוששים לגבי המהירות, אתם יכולים להרגע – העובדה שהמנוע כתוב ב-java כמעט ואינה משפיעה על הביצועים (למעשה, בנסיבות מסויימות היא יכולה אפילו להשפיע לטובה, בגלל אופטימיזציות תלויות מעבד שה-JIT עושה), וכשמריצים את המשחק בלי GUI הקצב מהיר מאוד-מאוד.
אם אתם עדיין מעוניינים לעזור – בשמחה.
22 באוגוסט 2005 בשעה 06:53 #80279old_בןמשתתףכותרת: זה מה שרציתי לדעת
אני שמח לשמוע שהוא רץ מהר בלי gui.23 באוגוסט 2005 בשעה 17:14 #80280Olimpus teamמשתתףכותרת: הצעה נוספת ל cgx-2
כל שורד יקבל באחד מהאוגרים את מיקומו היחסי בטבלה של הניקוד (או האם הוא במגמת שיפור) לפני תחילת הסיבוב. כך יוכל לשנות אסטרטגיה /פרמטרים בין הסיבובים.27 באוגוסט 2005 בשעה 15:34 #80281אורמשתתףכותרת: שאלות ומחשבות…
האם גם השנה לא תהייה הגבלת גיל? (לא יודע אם אני אשתתף בגלל הצבא, אבל אני בהחלט אנסה…)אם יהיו 2 שורדים לקבוצה, האם הם יהיו מופרדים לגמרי, ועל הקבוצה למצוא דרך לתקשר בין השורדים על גבי הזירה?
דבר המעלה רעיון של שורד המחפש מקומות בזירה המשמשים להעברת מידע בין שורדים וכך להשתלט על השורדים
או שאולי המחסנית תיהיה משותפת ואז ניתן להעביר מידע במקום מוגן?מה בכלל לגבי האפשרות שהמחסנית תשאר בין סיבובים?
זה יכול אולי אפילו לתת הזדמנות לשורדים אשר בסיבובים הראשונים ינסו לזהות את "סוג" השורדים האחרים או איזשהו דפוס שעל פיו הם עובדים ולאחר מכן להשתמש באסטרטגיה שתתאים לאותי דפוס התנהגות…בכלל, אולי מאחר ויש 2 שורדים לקבוצה, אולי תעשו את התחרות כקבוצה מול קבוצה (ועדיין יהיו 4 שורדים על הלוח)?
אולי גם אפשר שאם אחד השורדים נכשל אז שני השורדים נהרסים?דרך אגב, לגבי האופקוד המיוחד… איך זה יעבוד בדיוק?
כי נניח ויש שורד שמשתמש בפקודה (כמו בשנה שעברה) call far ופשוט כל פעם קופץ אחורה אל האופקוד המיוחד ואז שוב call far ושוב ושוב…, מהר מאוד קצב הכתיבה שלו יהיה מטורף…
בכמה יגדל זמן המעבד כל פעם? האם יהיה לינארי? האם יש גבול עליון לזמן המעבד?
אולי תדאגו שאפשר לקרוא לאופקוד רק פעם בכל מספר סיבובים, ואחרת הוא נחשב כאופקוד לא חוקי?
או כל דרך אחרת שתגביל את השימוש בו….
או אולי תגדילו את הזירה?בכלל מעניין אותי אם גם השנה ינצח השורד שכותב הכי מהר, ולאו דווקא השורד הכי מתוחכם…
מעניין אם השימוש בשני שורדים יביא לאסטרטגיה מורכבת יותר(תוקף – מגן, מחפש – תוקף, פריסת "גלאים" על הזירה והשורד השני מחפש אחר שינויים וכך למצוא את השורדים…)
או שאולי השימוש העיקרי יהיה בהכפלת קצב הכתיבה/קצב קריאת הפקודות…. או פשוט תקיפה באיזורים שונים…ומאוד מעניין… האם גם הפעם הברווזונים יחזרו וימררו לכולם את החיים???
28 באוגוסט 2005 בשעה 17:53 #80282old_בןמשתתףכותרת: הצעות
לדעתי כחלק מהרעיון של לשים שורדים אינטגרליים כדי לשים אולי כמה "שערים" (שורד שכותב 0xCC לבית שלפניו בלופ) כדי לחסום את הimpים.אני חושב שאם תהיה אפשרות של שני שורדים שמשתפים פעולה אז כדאי לעשות שנפסלים רק ששני השורדים נפסלים אחרת אני לא חושב שזה יהיה כל כך יעיל.
28 באוגוסט 2005 בשעה 20:32 #80283old_DLמשתתףכותרת: תשובות לתהיות (לפחות לחלקן)
הגבלת גיל-
כמו בשנה שעברה, התחרות פתוחה ללא הגבלת גיל.
הגענו למסקנה שהגיל אינו מעניק יתרון משמעותי למתחרים בתחרות, ולראיה זוכי המקום השני בשנה שעברה תחרות ללא הגבלת גיל גם מתאימה יותר ל"רוח האקסטרים" שאנחנו אוהבים כל כך…תקשורת בין שורדים-
הכוונה שלי היתה שהמחסנית תהיה משותפת, כפי שהצעת צריך עוד לחשוב על כמה פרטים קטנים: למשל האם עבור שני השורדים יאותחלו SS:SP ממש לאותו הערך, או שכל אחד "יקבל" חצי מהמחסנית (אבל עדיין יוכל לקרוא ולכתוב גם מהחצי השני).אופקוד "הוספת זמן"-
הכוונה שלי היתה שההשפעה תהיה לוגריתמית. האנאלוגיה היא רכיבה על אופניים עם פדלים: בהתחלה כל סיבוב פדל נותן לך הרבה מהירות, וככל שאתה נהיה מהיר יותר, כל פידול מוסיף לך פחות ופחות (אבל עדיין מוסיף…). בנוסף, אני רוצה שההשפעה תדעך עם הזמן. אולי אנאלוגיה טובה יותר היא רכיבה על אופניים בעליה מתונה
צריך לחשוב טוב על הפונקציה המדויקת והקבועים שלה – בסופו של דבר אנחנו רוצים "לפתוח" את המשחק, ולא לכפות אסטרטגיה אחת מנצחת.ברווזים-
אהבתי את רעיון ה"שערים". מצד שני, תזכור שבשורה התחתונה הברווזים הפסידו בענק בתחרות הקודמת.4 באוקטובר 2005 בשעה 16:44 #80286אורמשתתףכותרת: מה בדבר החייאת שורדים שנפסלו?
יש לי רעיון… אולי תאפשרו שתיהיה דרך במקרה שאחד השורדים מת(מאותה קבוצה כמובן) להחיות את השורד…
כמובן זאת לא יכולה להיות סתם פקודה אחת… כי זה לא יהיה הוגן….
אבל אולי תאפשרו את הדבר הבא… שאפשר להחיות שורד אבל זה "יעלה" בבמספר הסיבובים שנחוצים על מנת להעתיק את קוד השורד שוב ללוח…
זה כמובן רק הרעיון הכללי… ואפשר אומנם לשנות אותו ע"י הוספת הגבלות, כמו שמידה והשורד השני עדיין פעיל הפקודה תיחשב כלא חוקית…
או שהקוד לא חייב להיות הקוד המקורי(אבל אולי חייב להיות בגודל של המקורי….)… -
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.