ברוכים הבאים לאתר תחרויות קודגורו! › פורומים › אקסטרים › לדעתנו הגמר היה ממש לא הוגן!
- This topic has 8 תגובות, 4 משתתפים, and was last updated לפני 20 שנים, חודש 1 by
Olimpus8.
-
מאתתגובות
-
17 בפברואר 2005 בשעה 06:39 #80070
אור
משתתףכותרת: לא משנה….
נזכרתי בדיוק אחרי ששלחתי את ההודעה…
דרך אגב, רק כשאלה… למה בחרתם לחפש ע"י הפקודה scasw?
לא עדיף להשתמש ב cmpsw? הרי ככה אתם לא מוטעים ע"י הפצצות של קוד לא חוקי שהוא לא 0cc כמו 0cd…
אם הייתם משתמשים cmpsw אתם פשוט בודקים את המשכיות הקוד… ככה אתם גם מוטעים ע"י הברווזים אשר הקוד שלהם נמצא על חלק גדול בזיכרון אבל הוא לא החלק שרץ…17 בפברואר 2005 בשעה 07:47 #80071Olimpus8
משתתףכותרת: אבל cmpsw עם מה?? הרי אז ה SI מקודם..
וחוץ מזה חשבנו אולי לחפש בייטים בצורה של 1000xxxx (פקודות MOV שנמצאות בתחילת כל שורד)
אך זה הופך את הקוד למסורבל מדי17 בפברואר 2005 בשעה 08:08 #80072אור
משתתףכותרת: כך הבדיקה…
כל פעם אתם משווים 2 בתים מול 2 הבתים שלפניהם… (סך הכל 4 בפעם אחת)
אם תחשוב על זה תראה שבדר"כ קוד לא מוגדר כמשהו ששונה מהזירה כי ישנם עוד פקודות לא חוקיות…
איך שאני חושב על זה, בדר"כ בקוד יש לך יותר מסוג פקודה אחד(כלומר יש הבדל בין בית לבית ברצף בתוכנית)… כלומר אם תקח 4 בתים רצופים מתוך קוד בדר"כ אם תשווה 2 מול 2 אתה תראה שיש שוני….
להבדיל מן הזירה שהיא רצופה…
המקרה היחיד בו יש קוד ואין בו שינוי הוא בשורד שמעתיק את עצמו אם פקודה כמו stosw או movesw אבל במקרה הזה זה יעזור לך, כי כאשר תגיע לחלק שרץ אתה תשווה את הפקודה stosw אם הלוח הרגיל(או כל דבר אחר שהוא אל השורד)…17 בפברואר 2005 בשעה 08:36 #80073Olimpus8
משתתףכותרת: כן צודק זה נראה יעיל יותר אבל
הבעיה אבל היא לממש את זה בלי להגדיל יותר מדי את הקוד שאמור להיות מועתק למקום חדש כל פעם17 בפברואר 2005 בשעה 10:34 #80074אור
משתתףכותרת: מה הקוד שלכם עשה?
אני כבר לא זוכר… מה הקוד שלכם עשה?17 בפברואר 2005 בשעה 12:46 #80075אור
משתתףכותרת: בקשר לsi ולזה שהוא מקודם
עכשיו שמתי לב שאתם גם מעתיקים את השורד שלכם…
אבל האם זאת באמת בעיה לשמור את המיקום לא ב si וכאשר אתם צריכים להעתיק את השורד אתם פשוט מעתיקים ל si את המיקום?18 בפברואר 2005 בשעה 05:48 #80080Dime
משתתףכותרת: מצטער.. אבל
אין לכם על מה לבכות, עשיתם טעות אסטרטגית.
אנחנו עשינו בדיקות במהלך ה3 שעות שניתנו לנו, וציפינו לגמר הזה.
נכון שאתם(Olympus8) מנצחים את הקוד שלנו(Dime) בדו קרב.אבל לא שמעתם ביום התחרות על העובדה שהגמר יהיה לארבעה שורדים.
בסימולציה שאנחנו עשינו בחדר ראינו שאנחנו לוקחים מקום שני, והסתפקנו בזה, כלומר לא רצינו לעשות שינויים.
הסיבה שויתרנו על השינויים היתה שהקוד של 3some היה דומה מאוד לשלנו, ולא רצינו להעתיק את האסטרטגיה שלהם.
קיבלנו את העובדה שהם חשבו על רעיון טוב יותר והפסדנו בכבוד.הסיבה שבגללה פחדנו בגמר היא שגם Olympus8 וגם3Some הכניסו שינויים. שינויים שהיו יכולים לשבש לנו תוכניות.
בקיצור, אין לכם על מה לבכות, יכולתם לצפות את ההפסד שלכם מראש.
אם תסתכלו טוב, תראו שהתוכנה שניצחה אתכם הופיעה בפורום, כלומר השורד שהשיג מקום שלישי.לפעמים עדיף לוותר על רעיון יפה ומסובך לטובת רעיון קטן והרסני כדוגמאת מפציץ חולני בקצב 4 (3some וDime).
אנחנו נהננו מאוד, היינו באים שנה הבאה בכיף. אבל לדעתי אנחנו פשוט נהיה עסוקים בצבא.
11 במרץ 2005 בשעה 10:02 #80100Olimpus8
משתתףכותרת: נכון חלקית
אם הם היו עושים 10 סיבובים ולא 4 כמו שהם עשו יכול להיות שהתוצאות היו לגמרי אחרות, מפני שהיו כאלו שנפלו כמה פעמים על 3Some.
מה העניין בלשנות את חוקי התחרות בזמן התחרות ? זה נשמע בכלל הוגן ?
הפרש של 3 נקודות הוא הפרש שתלוי בסיבות אקראיות ולא אסטרטגיות. -
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.