חוקים חדשים?

עמוד
מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #76932
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    שלום לכולם,

    לקראת התחרות החדשה – למישהו יש רעיונות לחוקים חדשים, שיפורים במנוע וכדומה?

    חשבנו להשאיר את הכל כפי שהיה בפעם הקודמת – ואולי נוסיף תחרות כספות (פרטים בהמשך).

     

    #78320
    e.t
    משתתף

    ב-2 התחרויות האחרונות אף אחד לא השתמש ב ENERGY, אולי מפני שהקוד שלו גדול מדי (4 בתים) והמהירות קטנה מדי, אני מציע להגדיל את המהירות שלו ולהוריד את גודלו ל-2 בתים (לפי דעתי פחות קריטי מהמהירות)

    #78319
    DL!
    משתתף

    היי אי.טי,

    אני לא בטוח שהבנתי את כוונתך.

    האופקוד המדובר אמנם תופס ארבעה בתים בזיכרון, אבל המעבד מריץ אותו בתור בודד כמו כל אופקוד אחר. האם לדעתך הבדל של שני בתים בזיכרון הוא משמעותי כל כך?

    למיטב זכרוני לא היתה סיבה מיוחדת לכך שהאופקוד מומש כארבעה בתים מלכתחילה, אך לשינויו כעת יש השלכות: ראשית, אנו מעוינים לשמור, במידת האפשר, על תאימות לאחור (כך שניתן יהיה להריץ שורדים שנכתבו עבור תחרויות קודמות על המנוע העדכני ביותר). שנית, כל משתתפי התחרות יאלצו להוריד מחדש את מנוע המשחק. האם השינוי שהצעת יתרום למשחק תרומה משמעותית מספיק, לדעתך?

    דני

    #78318
    spdr
    משתתף

    רק רציתי לשאול אם התחרות מתנהלת עם הגדרות הדיפולט של התוכנית?

    ואם כבר, אם יש חוקים בקשר ליציאה מהזיכרון הווירטואלי של התוכנית?

    #78316
    e.t
    משתתף

    בהתחשב בכך שהשורדים המנצחים של שנים שעברו גודלם נע בין 2-4 בתים, גודלו של אנרג'י די מעיק,
    מה שעוד יותר מעיק זה מהירותו האיטית, ההתקדמות הלוגריתמית בהחלט הכרחית למנוע שימוש מוגזם באוגר זה, ולכן לפי דעתי יש לבצע טרנספורמציה שונה לאחר מכן.
    כמו שהמצב עכשיו, חסרונותיו של אוגר זה עולות על יתרונותיו.

    #78315
    e.t
    משתתף

    כזכור לי, לא קיים שורד משנים שעברו שהשתמש באוגר זה.
    אבל שוב, הבעיה המעיקה באמת היא המהירות ולא האופקוד, אם תשנו רק את המהירות, לא צריכה להיות בעיה של תאימות לאחור.

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.