אקסטרים 2

עמוד

הדיון הזה מכיל 3 תגובות, ויש לו 4 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  אור לפני 14 שנים, 1 חודש.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #77773

    יוסי
    משתתף

    בהמשך להודעות לגבי שנה הבאה, אנחנו מתקרבים למועד פתיחת התחרות (שתערך כמו שנה שעברה באזור פברואר).
    בינתיים אתם מוזמנים להעלות רעיונות לשינויים/שיפורים…

    #80268

    יובל
    משתתף

    כותרת: שינויים אפשריים:
    * לעשות שאפשר לכתוב רק על תא זיכרון קרוב לאחד שכבר כתבת עליו – משנה את כל המשחק בלי צורך לכתוב הרבה קוד חדש למנוע. אפשר להציב את השחקנים במקום ידוע מראש – הפינות.
    * להתחיל את המשחק כשהמגרש מאותחל באופן אקראי…
    * לעשות שלא צריך למחוק שחקנים אחרים, אלא אפשר לכבוש אותם ולצבור יותר נקודות לעומת הריגה שלהם- כל מספר פקודות כל שחקן חייב לבצע פקודה מסויימת שתודיע שהוא חי. כאשר שחקן לא מבצע את הפקודה הוא מת, כאשר הוא מבצע פקודה עם פרמטר של שחקן אחר, הוא עבר צד…
    * יש שחקן מובנה מהיר יותר שהקוד שלו ידוע מראש, וצריך גם להתחמק ממנו או להשתלט עליו…

    #80271

    CodeGuru
    מנהל בפורום

    כותרת: הערות לשינויים
    * בקשר למגבלות כתיבה – רעיון נחמד. צריך לאפשר לכתוב במרחק מסוים (ולא רק בתא סמוך), אחרת התוכנית האפשרית היחידה תהיה IMP (או משהו שמזגזג קדימה ואחורה באופן דומה). מרגע שיש מגבלת כתיבה מרוחקת, אפשר באמת גם לשים את השחקנים במקומות ידועים ולהפוך את המשחק לפחות תלוי במזל.
    * במה יעזור לאתחול את הלוח אקראית?
    * כבר עכשיו (בחוקים הנוכחים) ניתן "לכבוש" שחקני יריב. אם במקום לתת לו לבצע פקודה בלתי חוקית, תשלח את השורד היריב לקפוץ אל תוך קטע קוד שלך, בעצם השתלטת עליו, ויש לך שני שחקנים בכל מהלך.
    * אפשר להכליל את שחקני בית הידועים לא רק לתקיפה, אלא גם לחיפוש. למשל – צריך לאתר כלבלב שהקוד שלו ידוע מראש.
    ** ודיברנו גם על שיתופי פעולה בין שחקנים שונים; על מגבלת כתיבה ב10,000 הצעדים הראשונים; על אפשרות לתת לתוכנה קלט אנושי מדי פעם; על גרפיקה מעניינת; ועוד ועוד.

    #80272

    אור
    משתתף

    כותרת: סתם רעיונות בקשר לזירה
    אפשר אולי לשלב בזירה מכשולים ואיזורים בטוחים…
    הרעיון הוא נניח איזור בזיכרון בו לא ניתן לכתוב מידע חדש…
    במצב כזה השורדים לא יוכלו להעתיק את עצמם סתם מבלי לבדוק שהם באמת יכולים…
    היתרון של הדבר הזה שזה ימנע את השתלטות ה"ברבזונים" על כל הזירה(לא לגמרי אבל עדיין משהו)…
    בנוסף שורד שימוקם ממש ליד מכשול כזה יהנה מהגנה מסויימת מכיוון המכשול…
    כך גם ניתן "להעניש" שורדים אחרים ולהפוך אותם לברבזונים מתאבדים… שיפעלו רק עד המכשול…
    אני מניח שניתן לפתח תא הרעיון הזה עוד…

    הרעיון השני הוא האיזורים הבטוחים… שאלה יהיו מקומות מוגנים (אומנם קטנים) בזיכרון כך ששורדים שימצאו אותם(תלוי איך הם יממשו את זה) יוכלו לנצלם כדרך להבטיח את נצחונם…
    (אומנם רק שורדים קטנים יוכלו ממש להיות בטוחים, אבל גם גדולים יכלו להשתמש בהם…)

    יש לי עוד רעיונות אבל אני צריך קצת לגבש אותם לפני שאני אוסיף אותם…

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.