התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
אורמשתתף
כותרת: סתם רעיונות בקשר לזירה
אפשר אולי לשלב בזירה מכשולים ואיזורים בטוחים…
הרעיון הוא נניח איזור בזיכרון בו לא ניתן לכתוב מידע חדש…
במצב כזה השורדים לא יוכלו להעתיק את עצמם סתם מבלי לבדוק שהם באמת יכולים…
היתרון של הדבר הזה שזה ימנע את השתלטות ה"ברבזונים" על כל הזירה(לא לגמרי אבל עדיין משהו)…
בנוסף שורד שימוקם ממש ליד מכשול כזה יהנה מהגנה מסויימת מכיוון המכשול…
כך גם ניתן "להעניש" שורדים אחרים ולהפוך אותם לברבזונים מתאבדים… שיפעלו רק עד המכשול…
אני מניח שניתן לפתח תא הרעיון הזה עוד…הרעיון השני הוא האיזורים הבטוחים… שאלה יהיו מקומות מוגנים (אומנם קטנים) בזיכרון כך ששורדים שימצאו אותם(תלוי איך הם יממשו את זה) יוכלו לנצלם כדרך להבטיח את נצחונם…
(אומנם רק שורדים קטנים יוכלו ממש להיות בטוחים, אבל גם גדולים יכלו להשתמש בהם…)יש לי עוד רעיונות אבל אני צריך קצת לגבש אותם לפני שאני אוסיף אותם…
אורמשתתףכותרת: פתרון… פחות או יותר…
כעיקרון כבר יש לי את כל המקורות בשביל פיתרון, אבל כרגע אני לא בדיוק מבין אותם לעומק.
ממה שראיתי הפלט של התכנית הזאת הוא מספרים לשימוש דבר בשם Hamming Codes…
כאשר המספרים האלה הם בגודל 7 ביטים(אני מתכוון שגם 0000111 הוא 7 ביטים), ומרחק ה"זימזום" הוא לפחות 3.
כרגע לפי מה שהבנתי, זאת שיטה כדי לתיקון שגיאות של שידור מידע בסביבה "רועשת"(מבחינת הפרעות לשידור).
את זה הבנתי מהאתר הבא:
http://www2.rad.com/networks/1994/err_con/hamming.htmהגעתי אליו אחרי שמצאתי חידה הפוכה באתר הזה:
http://www.angelfire.com/ca2/lorddave/usa972.htmlהתוכנית מוצאת את המספרים האלו בכך שהיא עבור כל מספר מתאים(מתחיל ב0) "מוחקת"(כלומר מסומנים ב 1) עבורו את המספרים שיש בהם רק אחד או שני שינויים,
ע"י השימוש ב´ XOR, כאשר השינוי מיוצג ע"י החיבור של I ו J בor שהם הביטים שהם חל השינוי, כי הרי x xor 1 = ~x.אני מקווה שההסבר הזה היה מספיק ברור, ואם מישהו מבין בHamming Codes הזה יותר, הייתי רוצה לדעת בדיוק איך השיטה הזאת עובדת, כי לא לגמרי הבנתי מהדף שמצאתי.
אורמשתתףכותרת: פתרון מלא: כותב CGX על הזירה…
כל קובץ נקרא על שם האות שהוא מצייר
ובייחד הם כותבים CGX…
(למרות שאני זוכר שבתחרות עצמה היו אותיות קצת גדולות יותר…)אורמשתתףכותרת: פתרון חלקי: זהו קובץ סקריפט של debug…(גוגל…)
שיוצר שלושה קבצים C G X…
הקוד של כל קובץ הוא החלק אחרי e 100כרגע רק יצרתי את הקבצים ועדיין לא ממש הסתכלתי על הקוד עצמו…
למי שרוצה את האתר שממנו למדתי על זה מצורף קישור…
אורמשתתףכותרת: תשובה
אני לא יודע איפה אתה יכול למצוא את הקוד עצמו, אבל אני יכול לאמר לך בערך את הקוד שהם השתמשו.הקוד של bimb הוא בעצם הקוד של cannon רק המרווחים בין כל קפיצה בזיכרון הם קטנים יותר, אבל הם עדיין מתחלקים בגודל הלוח
הקוד של shooter עובד באותו עקרון רק שהמרווח של הקפיצה הוא גדול יותר ולא מתחלק בגודל של הלוח.
בנוסף לא ממש התעמקתי בהם יותר מדי, אז אולי יש שם גם בדיקה שהם לא פוגעים בקוד של עצמם.
אורמשתתףכותרת: תשובה
בשביל להשתמש בזה אתה צריך לכתוב את התוכנית מראש בתור קובץ טקסט אבל עם סיומת .asm.
אז אתה צריך להריץ משורת הפקודות a86 filename.asmהוא יקמפל את הקובץ במידה ואין בו טעויות.
למקרה ואתה לא יודע למה הכוונה "שורת הפקודות" אז אתה פשוט צריך
לפתוח את command prompt:
start>run>cmdושם תכנס לתיקיה בה נמצאים A86 וקוד של התוכנית שלך.
(אתה יכול לעבור בין תיקיות ע"י cd directoryname ולעבור כוננים ע"י driveLetter: כמו c:)דרך יותר קלה היא להשתמש בתוכנה כמו total commander ושם יש כבר שורת פקודות בתוך התוכנה עצמה (כמו norton commander של dos)
-
מאתתגובות