איפה אפשר לראות

עמוד

הדיון הזה מכיל 2 תגובות, ויש לו 3 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה ע״י  old_DL לפני 14 שנים, 9 חודשים.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #77619

    אני
    משתתף

    את הקוד של shooter וbimp?

    #79943

    אור
    משתתף

    כותרת: תשובה
    אני לא יודע איפה אתה יכול למצוא את הקוד עצמו, אבל אני יכול לאמר לך בערך את הקוד שהם השתמשו.

    הקוד של bimb הוא בעצם הקוד של cannon רק המרווחים בין כל קפיצה בזיכרון הם קטנים יותר, אבל הם עדיין מתחלקים בגודל הלוח

    הקוד של shooter עובד באותו עקרון רק שהמרווח של הקפיצה הוא גדול יותר ולא מתחלק בגודל של הלוח.

    בנוסף לא ממש התעמקתי בהם יותר מדי, אז אולי יש שם גם בדיקה שהם לא פוגעים בקוד של עצמם.

    #79945

    old_DL
    משתתף

    כותרת: "קוד" של הלוחמים
    ה"קוד" של הלוחמים? הרי הלוחמים בכל מקרה כתובים באסמבלי! :)

    הדרך הכי פשוטה היא לפתוח את קובץ הלוחם ב-disassembler.
    למשל: debug bimp.cgx, ואז לכתוב ´U´ כדי להציג את הקוד.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.