Matan

עמוד

התגובות שלי בפורום

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: רעיונות לשיפור מנוע המשחק #77796
    Matan
    משתתף

    למה שלא תעלו לגיטהאב כבר עכשיו?

    בתגובה ל: רעיונות לשיפור מנוע המשחק #77799
    Matan
    משתתף

    הכי טוב שתעלה את הקוד בתור פרויקט לגיטהאב, שיהיה מבוסס על הפרויקט של המנוע שדני פתח פה:
    https://github.com/codeguru-il/corewars8086

    בתגובה ל: רעיונות לשיפור מנוע המשחק #77816
    Matan
    משתתף

    עוד רעיונות:
    10. לאחד את מנוע המשחק והדיבאגר של קיריל, אין סיבה שהם יהיו תוכנות נפרדות – גם לצרכי דיבאגינג (Pause, Single Round וכו') וגם לצרכי פיצ'רים (צפייה בקודים של השורדים שרצים עכשיו, צפייה מתקדמת בזיכרון המסך וכו')
    11. לאחר האיחוד: להוסיף אפשרות לראות את הסגמנט הפרטי ואת המחסנית.
    12. לאחר האיחוד: לאפשר לזוז אחורה במשחק (ההפך מ-Single Round)
    13. לאפשר תצורות שמורות: למשל, אם אני רוצה להריץ את התחרות של 2007.
    14. לאפשר מאגר שורדים: שמנוע המשחק יגיע עם כל השורדים שניגשו עד כה, ויהיה אפשר לבחור מתוכם מי ישחק במשחק הקרוב.
    15. לאפשר הרצה של מנוע המשחק בצורה שקטה מ-CMD (למטרות אופטימיזציה בין השאר)
    16. כאשר שורד נפסל: לשמור איזו שורה גרמה לפסילה, או בקובץ או להקפיץ כהודעה בלוג.

    בתגובה ל: איך תנצחו בקודגורו אקסטרים #77821
    Matan
    משתתף

    source control זה בלי ספק מילות המפתח כאן, לא יכולתי להסכים יותר :)

    בתגובה ל: איך תנצחו בקודגורו אקסטרים #77823
    Matan
    משתתף

    אני מסכים עם דביר, הפער בין הידע שמתחילים איתו לפני התחרות לעומת הידע שמסיימים איתו את התחרות הוא עצום. פשוט צריך להתחיל ולחקור, והאינטרנט יעזור לך בדרך.

    לגבי סקריפטים ואוטומציה – יש כל כך הרבה רעיונות לסקריפטים שיכולים לשפר את חווית הכתיבה בקודגורו אקסטרים, ואאור באמת העלה רעיונות מעולים.

    לגבי מה שאנחנו עשינו, כמו שדביר אמר – הרעיון הוא תוכנה שמחליפה את המרווחים ושומרת את התוצאה הטובה ביותר. מה שכתבנו הוא מאוד ראשוני ויש לו עוד הרבה לאן להתפתח, ואנחנו עובדים בימים אלה על שיפור הקוד ובקרוב תוכל לראות אותו כפרויקט בגיטהאב :)

    עוד טיפ כללי לגבי התחרות: עבודה מסודרת.
    כשניגשנו לתחרות בפעם הראשונה עבדנו בצורה מבולגנת מאוד, ובגלל שהיינו שלושה בצוות קרו לנו הרבה מקרים של חוסר סנכרון בין גרסאות ובעיות בניהול גרסאות.

    לכן, אחד הטיפים שיישמנו השנה הוא עבודה מסודרת: כל שורד שכתבנו, הוא עובד והוא תחרותי במשחק (כלומר, לא גרוע) – תיעדנו בתיקייה משלו, עם קובץ טקסט שמסביר בדיוק מה הרציונל שלו ובמה הוא שונה מהשורדים האחרים שכתבנו. אין לך מושג כמה זה עוזר בעבודה השוטפת, במיוחד כשיש לך כמה רעיונות לשורדים ואתה מפתח כמה במקביל.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)