jgeralnik

עמוד

התגובות שלי בפורום

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: כתיבת מנוע חדש למשחק. #78030
    jgeralnik
    משתתף

    חשבתי כבר על רעיון לדיבגר לפני שבוע והתחלתי לפני כמה ימים לממש קצת. אם אצליח לבנות משהו טוב אפרסם את זה מתישהו בפורום.

    בתגובה ל: עזרה | הריגה #78159
    jgeralnik
    משתתף

    Oh, didn't know that, thanks.

    בתגובה ל: עזרה | הריגה #78161
    jgeralnik
    משתתף

    הקוד נכתב ושמים אותו במקום כלשהו בזכרון. אחר כך התוכנה קורא שורה שורה מהזכרון כדי לדעת מה לעשות. אם מישהו דורס את הקוד שלך, כלומר כותב לזיכרון במקום שהקוד שלך נשמר, התוכנה שלך ינסה לעשות אותו דבר שרשום עכשיו. אם זה לא אופקוד חוקי התוכנה שלך ימות, ואם זה חוקי התוכנה יתבצע אותו פקודה.

    שומר דברים בתוך הסגמנט המשותף של השורדים שלך. לדוגמה הקוד הבא STOSW

    add ax, 002F
    stosw

    ישמור את הכתובת בזיכרון של הפקודה בשורה
    002F

    מכיוון שיש בעייה קטנה בסימולטור, כדי לקרוא את זה צריך לכתוב
    push es
    pop ds
     LODSWכי הפקודה
    ds עובד רק בסגמנט
     lodsw אחר כך כותבים
    axכתובת הפקודה נשמרת ב

    בהצלחה! ~~~ג'ואי

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)