TLSM

עמוד

התגובות שלי בפורום

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: מנוע חדש! #78640
    TLSM
    משתתף

    שאלה שלישית ואחרונה
    "הערך ההתחלתי של האוגר הוא אפס, ובכל 5 סיבובים מנוע המשחק מחסיר 1 מערכו (אם היה אפס, נשאר אפס)."
    האם הכוונה לכל חמש סיבובים מהסיבוב הראשון במשחק או חמש סיבובים מהפעם האחרונה שנטענה אנרגיה.

    דרך אחרת לשאול את השאלה:
    האם הורדת האנרגיה תתבצע בסיבובים (הסיבוב הראשון הוא 1)
    5,10,15 …
    או בצורה אחרת

    תודה רבה
    דניאל

    צוות
    TLSM

    בתגובה ל: מנוע חדש! #78641
    TLSM
    משתתף

    שאלה נוספת
    האם התאים בזכרון המשותף מאותחלים ל-0 ?
    (הזכרון שES מצביע עליו)

    בתגובה ל: מנוע חדש! #78642
    TLSM
    משתתף

    האם מהירות השורד מחושבת בתחילת התור או לפני שמתבצעת פעולה נוספת (אם היא מבוצעת)
    לדוגמה:

    energy = 0

        WAIT
        WAIT
        WAIT
        WAIT
        mov ax,1

    האם הסיכוי לביצוע mov ax,1 הוא אחד ל16 או 0? 

    בתגובה ל: מנוע חדש! #78643
    TLSM
    משתתף

    במידה ו
    ./cgx.bat
    לא עובד

    הוסיפו את השורה:
    #! /bin/bash

    בתחילת הקובץ

    cgx.bat:
        #! /bin/bash
        java -cp corewars.jar corewars.gui.CompetitionWindow

    בתגובה ל: מנוע חדש! #78644
    TLSM
    משתתף

    אפשרות זהה אך פשוטה יותר
    #chmod u+x cgx.bat; הופך את הקובץ לבר-הרצה (הקובץ מכיל את פקודת ההפעלה)
    לאחר מכן בכל פעם שתהיו מעונינים להפעיל את התוכנה:
    # ./cgx.bat

    בהצלחה לכולם

    דניאל

    בתגובה ל: עיקוב מוגזם #78646
    TLSM
    משתתף

        באמת מה קורה עם המנוע?
    ואם כבר מדברים על המנוע, האם גם המנוע החדש יהיה מבוסס JAVA?

    דניאל

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)