op-codes אסורים

עמוד
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #77602
    חיים
    משתתף

    מה היא רשימת ה-op-codes האסורים?
    עושה רושם שחוץ מהברורים, גם פקודות כמו
    REP אסורים לשימוש.

    חוץ מזה, מה הפרס?

    #79898
    old_DL
    משתתף

    כותרת: רשימת אופקודים נתמכים
    רשימת האופקודים החוקיים כוללת את כל האופקודים הנתמכים ע"י מעבד 8086 – המעבד ה"ראשון" בסדרת המעבדים של אינטל שנמשכת עד הפנטיום של ימינו.

    מבין הנ"ל, יש שני סוגים של אופקודים שאינם נתמכים:
    1. אופקודים "לא הוגנים"- לדוגמא, אופקודים המנסים לתקשר ישירות מול החומרה (IN, OUT, INT וכו´).
    2. אופקודים שאינם ממומשים עדיין במנוע המשחק, ויתווספו לגירסה החדשה שתשוחרר בשבועות הקרובים.

    בקטגוריה השניה נכללים REP, SHL ועוד מספר אופקודים בודדים.

    #79910
    Tomer
    משתתף

    כותרת: REP
    האם ביצוע REP לוקח ECX סיבובים לביצוע או סיבוב אחד
    אם זה לוקח ECX סיבובים האם בכל סיבוב נדרש שהאופקוד של הפקודה יהיה שמיש? (או שאפשר לכתוב עליו ונגלה את זה רק אחרי שיסתיים ה REP)?

    #79912
    old_DL
    משתתף

    כותרת: REP
    REP לוקח מספר תורות, כמספר האיטרציות (סיבובים) של הלולאה – בדיוק כמו כשעושים single-step במעבד אמיתי.

    כמובן, האופקוד חייב להשאר שמיש לאחר כל סיבוב.

    #79916
    Tomer
    משתתף

    כותרת: תמיכה ב REP?
    נראה שכרגע אין תמיכה ב REP
    האם מתישהו הסימולטור יתמוך בPREFIX זה?

    #79918
    old_DL
    משתתף

    כותרת: תשובה: תמיכה ב-REP
    בגירסה הבאה של המנוע (תשוחרר בשבועות הקרובים) תתווסף גם תמיכה ב-rep.

    #79969
    TheWizard
    משתתף

    כותרת: מתי תשוחרר הגרסה הבאה עם תמיכה ב-REP?
    (וכמובן ב-MOVSB, MOVSW, LODSB, LODSW, STOSB, STOSW)

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.