CodeGuru

עמוד

התגובות שלי בפורום

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 407 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: שאלות על הפצצה חכמה. #80824
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    הדרך לענות על שאלות כאלה היא לקרוא את קוד המקור של המנוע.

    אם לא הבנת מהתיעוד – הוא כנראה לא מוצלח. אתה מוזמן להבין מקוד המקור (הוא תמיד חד ערכי) ולהציע ניסוח יותר מוצלח.

     

    פצצה חכמה מחפשת מכתובת אפס ופרט לכיוון (קדימה או אחורה) אי אפשר להשפיע עליה

    בתגובה ל: שאלות על lodsw ו stosw והמקטע המשותף #80352
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    כל מה שהוא לא הזירה,מאותחל ל0x00 בכל הבתים שבו.

    בתגובה ל: שאלות על lodsw ו stosw והמקטע המשותף #80343
    CodeGuru
    מנהל בפורום
    1. כל פקודה שנגשת לזכרון יכולה לגשת גם למקטע המשותף. כל שצריך הוא לכוון את אוגרי המקטע אליו
    2. LODSW
      שקול ל
      mov ax,ds:[si]
      add si,2 או sub si.2
    3. STOSW
      שקול ל
      mov es:[di],ax
      add si,2 או sub si.2
    4. הזירה מאותחלת ל
      CCלא מצאתי בקוד איתחול למקטע המשותף – אבל זה לא נורא – קוראים ערך מקרי (אולי אפסים?) צריך לבדוק. בכל מקרה קריאת ערך לא מאותחל לא תגרום שום נזק.
    5. אפשר לסנכרן, וזה חשוב אם אתה רוצה לוודא שאתה קורא משהו רק אחרי שהצד השני סיים לכתוב.
    6. קוראים אותו ורואים מה הוא עושה
    בתגובה ל: endianness #80342
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    המנוע עובד, בדיוק כמו המעבד, ב

    Little Endian

    כך שאם אתה כותב מילה של 16 ביט אל כתובת זיכרון 1000, 8 הביטים הנמוכים יכתבו ב-1000 ו8 הגבוהים ב-1001

    בתגובה ל: מה קורה אחרי ששורד מת #80341
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    המנוע לא יודע איזו פקודת "שייכת" לאיזה שורד. הוא רק זוכר את כתובת ההרצאה האחרונה של כל אחד מהשורדים. כך שכדי להשפיע על פעולתו של שורד צריך לשנות את הפקודה שהוא מריץ כרגע. דרך טובה לעשות זאת היא לשנות את כל הבתים שלו. אחרי ששורד מת לא מתרחש שום שינוי באף בית בזירה – אלא שפשוט לולאת הריצה תכיל שורד אחד פחות.

    בתגובה ל: שורדים וקבצי COM #80340
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    תוכל לקרוא, למשל, בויקיפדיה על קבצי

    COM

    https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%A5_COM

    מנוע קודגורו אקסטרים מתשמש בקבצים הללו כי הם מכילים רק את קוד הביצוע. כל פורמט אחר יוסיף עוד חלקי כותרת מיותרים שיגרמו בדרך כלל לשורד למות. מומלץ להוריד את הסיומת כדי שהתצוגה בתחרות תהיה של השם בלבד וכדי שהמנוע יזהה את זוג השורדים כשייכים לאותה הקבוצה.

    בתגובה ל: המנוע החדש #77782
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    במקום לפתוח את הקובץ, שמור אותו ופתח אותו על ידי
    7z

    בתגובה ל: תוצאות #77784
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    התוצאות פורסמו
    http://codeguru.co.il/winner.asp
    תודה לכל מי שהשתתף

    בתגובה ל: תוצאות #77786
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    תוך כמה ימים

    בתגובה ל: החידה שעודד הראה בסוף התחרות #77787
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    כל הכבוד, אבי, על הפתרון. למי שלא היה היום בתחרות, פרסמנו את השאלה בזמנו בפורום החידות
    http://codeguru.co.il/CS/forums/2482/ShowPost.aspx

    בתגובה ל: ? מתי יתקבלו תשובות למי שעבר שלב א #77794
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    תשובות לשלב א' יתקבלו בקרוב; ושלב ב' יערך ביום רביעי 9.4.2014

    בתגובה ל: רעיונות לשיפור מנוע המשחק #77798
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    איזה יופי, אני שמח על כל התיקונים.
    בקשר ל 5,7,8 אפשר להשאירם בנתיים.
    תיקון 5 (קול) דורש ידע מוזיקלי מסוים
    תיקון 7 (אנרגיה 2 במקום 4) דווקא פשוט למימוש אבל דני צריך לאשר שזה לא מעוות יותר מדי את המשחק
    ותיקון 8 (החלפת פקודות) הוא ממש חדשני, אז אולי נחכה איתו קצת.

    בתגובה ל: איך אני נרשם לקודגורו 9.5?? #77811
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    פתחנו טופס הרשמה באתר
    http://codeguru.co.il/Xtreme/index.htm

    בתגובה ל: מתי מפרסמים את הזומבים לתחרות 9.5? #77817
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    שלום לכולם,

    העלאתי את הזומבים של קודגורו אקסטרים תשע וחצי אל
    http://codeguru.co.il/zom95.zip

    בהצלחה!

    בתגובה ל: רעיונות לשיפור מנוע המשחק #77818
    CodeGuru
    מנהל בפורום

    תודה על ההתנדבות.
    הנה הסברים על
    5. בכל פעם ששורד כותב על ביית בזכרון – הפיקסל נצבע. חשבנו להוסיף גם אפקט קולי כלשהו. למשל – צליל שתלוי במקום התא, בערך הנכתב, ובשורד הכותב. כך אפשר יהיה לשמוע את המשחק ולא רק לראותו.

    6. יש מספר שסופר עד 200,000 ואז המשחק מסתיים. קשה לקרוא את המספר הזה בצבעים הנוכחים.

    8. היו כל מני רעיונות לשנות את חוקי המשחק; ראה
    http://codeguru.co.il/CS/forums/2420/ShowPost.aspx
    http://codeguru.co.il/CS/forums/2684/ShowPost.aspx
    אבל אני מדבר על רעיון שתוכל לתכנת את הפקודה
    NOP
    לבצע משהו אחר (כל רצף של ארבעה בתים כרצונך). זה יכול לגרום לשורדים מעניינים.

    סעיפים 1 עד 6 הם שיפורים שנראה לי שכולם יסכימו להם. על סעיף 7 אפשר להווכח, וסעיף 8 צריך לבחון ברצינות לפני כל שינוי כי הוא יכול לשנות לחלוטין את פני המשחק.

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 407 סה״כ)