noyalo

עמוד

התגובות שלי בפורום

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 16 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: המנוע החדש #77783
    noyalo
    משתתף

    כשאני מנסה לפתוח את קובץ הזיפ של המנוע החדש, הוא נותן לי הודעה:
    cannot open file: it does not appear to be a valid archive/
    if you downloaded this file, try downloading the file again.

    אוז פותח לי קובץ זיפ ריק…

    מישו יודע למה זה קורה? ואיך אני מתקן את זה?

    תודה רבה!!

    בתגובה ל: רעיונות לשיפור מנוע המשחק #77800
    noyalo
    משתתף

    תודה רבה!
    ואפשר להעלות אותו בקובץ זיפ לגוגל דרייב ולשתף את הלינק פה, או להעלות לאתר של הורדות וכו'…

    יהיה עוד יותר מעולה אם גם הדיבגר של קיריל יקבל את הדברים בהתאם לדברים החדשים שהוספו למנוע הרגיל…

    בתגובה ל: טוב, נמאס – codeguru forum RTL bookmarklet #77805
    noyalo
    משתתף

    זה מעולה תודה רבה!!

    בתגובה ל: רעיונות לשיפור מנוע המשחק #77807
    noyalo
    משתתף

    צריכים גם לפתח דיסאסמבלי, שכשעושים דיסאסמבלי לשורד מסויים, שישאיר רק את הפקודות, ולא את כל המספרים והספרות, והאופקודים משמאל לפקודות עצמם..

    זה נטו עבודה שחורה כדי שנוכל להשתמש במה שעשינו דיסאסמבלי עליו, ולמחוק את כל הדברים, ולהשאיר רק את הפקודות..

    (אלא אם כן כבר יש אחד כזה, ואני לא יודע עליו..)

    בתגובה ל: ?פירסם ZORGאיך מורידים את התוכנות ש #77809
    noyalo
    משתתף

    אה רק עכשיו ראיתי את הכפתור הזה…
    תודה!

    בתגובה ל: movsw,push ax #77827
    noyalo
    משתתף
    בתגובה ל: הצעות לזומבים #77828
    noyalo
    משתתף

    הבעיה בתכנית שכתבת, היא שזה מסתמך על זה שה
    CS = 1000
    CS למרות שאפשר עקרונית לשנות את ה
    למספר הגדול מ1000,ועדיין ירוץ בסדר לפי איך שהמיקום האבסולוטי עובד….
    :
    המקום שממנו המשחק מריץ את האופקוד הבאה של השורד מחושב כך:
    IP + (CS * 0x10) = Absolute place in memory
    כך שאם לדוגמא:
    IP = 0x1234
    CS = 0x1000
    0x11234 אז המיקום האבסולוטי הוא
    0x10000-0x1ffff מכאן כמובן נובע כי הזירה היא בתחום
    וכל מי שיוצא מתחום זה נהרג על ידי המשחק.
    השוויון הבא חשוב:
    IP = 0x1234
    CS = 0x1000
    IP + (CS * 0x10) = 0x11234
    ואם נגיד נעשה ש:
    IP = 0x1224
    CS = 0x1001
    IP + (CS * 0x10) = 0x11234
    שזה אותו מיקום אבסולוטי.
    מה שאומר שניתן לייצג כתובת אבסולוטית על הזירה בהמון דרכים כמו בדוגמא למעלה.

    אז מה שאני רוצה להגיד – הקוד שפורסם פה שהוא נגד
    call far
    יעבוד רק אם
    CS=1000.

    ומה שצריך לעשות זה במקום להשוות כל מיקום בזיכרון, בטווח CS ההגיוני שאולי אפשר שה
    יהיה שווה אליו…

    אולי לבדוק אם הוא בזיכרון בין 950 ל1050 או משו כזה…

    למרות שזה לא מחייב שיצליח, כי אפשר יהיה לעבוד על זה בכך שיכניסו מספר אחר, אבל זה לא ישפיע לרעה על הקוד, ורק יוכל להצליח נגד מי שיחשוב מלכתחילה להחליף את ה
    CS
    למספר אחר….

    בתגובה ל: איך תנצחו בקודגורו אקסטרים #77833
    noyalo
    משתתף

    כן… עכשיו השאלה היא, *איך* בדיוק עושים את מה שאנחנו רוצים בכדי שיהיה יותר מהר ויעיל ויתר…

    למרות שדי התרגלתי לעניין שעבודה שחורה נטו, היא פרמטר חשוב בתחרות….
    :P

    בתגובה ל: איך תנצחו בקודגורו אקסטרים #77836
    noyalo
    משתתף

    תודה רבה!
    אקח הרבה ממה שאמרת עכשיו, תודה!

    רק שאלה:
    אתה יכול להסביר קצת לגבי איך באמת סקריפטים יכולים לעזור?
    אני לא כל כך מבין איך ואיפה ולמה זה יכול לעזור על כך….
    אשמח אם תוכל להסביר קצת יותר..

    תודה

    בתגובה ל: הצעות לזומבים #77837
    noyalo
    משתתף

    במידה כזו או אחרת, זה אומר כתיבת את אותו השורד, לפחות רעיונית, כמו שנים שעברו, אבל בגלל שמבינים את מה שהשורדים עשו – פשוט כותבים אחד חדש…

    עם שינויים של הזומבים של אותה תחרות ספציפית..

    כן?

    בתגובה ל: תוספת לדיבאגר #77842
    noyalo
    משתתף

    בכיף הייתי עושה את זה, אם רק הייתי יודע איך..
    הרגיל עזר CPUאבל זה בהחלט משו שיוכל לעזור המון, כמו שה

    בתגובה ל: שינוי הסגמנטים #77843
    noyalo
    משתתף

    אתה יכול לתת דוגמא שאבין?
    מתי אפשר לעשות את השינויים, ומתי לא? ממה להיזהר כשאני עושה את זה?

    ואיך אדע אם מה שאני עושה עובד, ואל יכול לגרום לבעיות?

    האם השורדים האחרים יכולים להשפיע על השגיאה הזאת, או רק הקוד שאני עצמי מריץ?

    בתגובה ל: שינוי הסגמנטים #77848
    noyalo
    משתתף

    אז יש לי עוד שאלה בעניין:

    .סגמנט CSמחפש את השורה הבאה ב IPה
    ESגם ל CSאז אם אשנה את ה
    ?יורץ שם IPאז ה

    כי אם כן – אי אפשר להפסיד אם עושים את זה – כי האייפי יהיה מוגן לגמרי… ;)

    ?אז אני מנחש שזה לא נכון ולא מורשה ע"י המנוע

    noyalo
    משתתף

    סבבה תודה.

    בתגובה ל: שינוי הסגמנטים #77850
    noyalo
    משתתף

    סבבה. וכנ"ל גם להוציא משם קוד..

    עכשיו אני חושב על זה, זה אולי יותר נוח וברור להבין מה אני עושה גכשאני יעשה את זה, אבל תכל'ס, הפעולה
    MOVSW
    DI SI הוא הרבה יותר יעיל, כי גם מעלה את
    ב2, שזה המיקום המדוייק שאני רוצה..

    אבל אולי בהשתלטות על זומבים זה יוכל לעזור..

    תודה רבה!

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 16 סה״כ)