Vendetta

עמוד

התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: חידת תכנות #77780
    Vendetta
    משתתף

    אנסה את מזלי (צבעתי את התשובה בלבן)
    בהינתן רשימה מקושרת הממומשת ע"י מעריך.
    הקוד יחזיר את האינדס  (K=J אחד מהם) שמייצג את הכניסה ללואה הראשונה שנוצרה מתחילת הרשימה המקושרת (אינדקס 256) , יש לציין שבאחרך חייבת להיות לולאה על פי הגדרת המארך
    0 < Arr[N] < N

    בתגובה ל: בעיה בשורד #77929
    Vendetta
    משתתף

    לאחרי קראה של התגובות הייתי רוצה לציין אתר שאישית לי עוזר המון בכל פעם שאני עובד עם אסמבלי
    http://faydoc.tripod.com/cpu/

    כל פקודות האסמלי 800886 כולל הסוגים שלהם
    (jmp short near far…)
    והמספר האקסדסימלי שמיצג אותם

    בקשר לשאלה

    Near jump A jump to an instruction within the current
    code segment (the segment currently pointed to by the CS register),
    sometimes referred to as an intrasegment jump.
    Short jump A near jump where the jump range is limited to –128 to +127 from the current EIP value.
    Far jump A jump to an instruction located in a
    different segment than the current code segment but at the same
    privilege level, sometimes referred to as an intersegment jump.

    http://faydoc.tripod.com/cpu/jmp.htm

    בתגובה ל: חידה #78011
    Vendetta
    משתתף

    מה לגבי מערת צירים משונות כמו טרנספורמצית לורנץ , או מרחב מינקובסקי או בכלל עבודה עם 4 מימדים (פשוט התחלנו ללמוד על זה וניראה לי שאפשר לקשר את זה לפה)

    שמע זה מוזר מבחינה מטמתית טהורה אני מסוגל למשוך כדור מהחלל הפנימי שלו על החלל החיצוני וגרום להפיחתו מפנים לבחוץ אבל כמובן שהכל תאורתי לגמרי

    לאיזה כיוון אנחנו צריכים ללכת בצורת החשיבה בחידה הזו?

    בתגובה ל: חידה 3 #78012
    Vendetta
    משתתף

    חוקיות הרבה יותר פשוטה
    אני מקווה שזו לא מסכנה מהירה מידי

    אז ככה מה שעל המנצח לעשות הוא להחזיר ליריב מספר שמתחלק ב 3 ללא שעירית
    כלומר
    num % 3  = 0
    ברגע שאחד השחקנים קיבל מספר כזה לא משנה איזה מספר הוא הבחר לקחת השחקן השני יוכל להחזיר לו שוב מספר שמתחלק ב 3 ללא שערית וכך לנצח את המשחק

    מכן אפשר להבין שמהנצח הוא השחקן הראשון
    הוא צריך לקחת 1 או 4 וככה היריב יקבל
    או 99 או 96
    ושני המספרים האילו מתחלקים ב3 ללא שערית

    אם אתה שואל למי יש יותר סיכוי לנצח אז זה לשחקן הראשון כי זה 2/3
    או 1 או 4 מיתוך 3 אפשרויות

    בתגובה ל: חידה 3 #78016
    Vendetta
    משתתף

    סליחה כתבתי טעות , לא קראתי כמו שצריך את השאלה
    חשבתי שאפשר לקחת גם 2 גפרורים,
    אז מבצב שאפשר לקחת רק 1 3 4 גפרורים המפסיד הוא זה שקיבל את הסיפרה 2 , מיכן אפשר להבין שהמפסיד הוא זה שקיבל את הספרה 7 או 9 כי מספרות אילו השחקן השני מסוגל לאותיר את אותו השחקן עם 2 גפרורים.
    מיכן אפשר לומר שמי שקיבל את הספרות 14 ו 16 הוא המפסיד
    עכשיו כדי להגיע למספרים 14 ו 16 על השחקן השני תמיד לגרום לכך שהשחקן הראשון יקבל מספר זוגי
    כלומר במידה והמספר של השחקן הראשון הוא 31 והוא בחר באיזו שהיא אפשרות או 1 או 3 או 4
    A – 1=> B – 4 = 26
    A – 3=> B – 4 = 24
    A – 4=> B – 1 = 26
    תמיד שחקן מספר 2 יכול להחזיר לו תוצאה זוגית

    כך אפשר לגרום שהשחקן השני יקבל את המספרים 16 או 14
    לאחר מיכן לא משנה מה הוא לקח צריך לגרום לו לקבל או 9 או 7
    וזה אפשרי!
    ואחרי זה על סמך הבחירה שלו לגרום לו לקבל 2 והמשחק ניגמר עם נצחון לשני

    כך לא משנה מה האפשרות שהבחר השחקן הראשון השחקון השני יקבל מספר אי זוגי כך שהשחקן הראשון יקבל רק מספרים זוגויים עד לתבוסה
    גם במידה השחקן הראשון לוקח 4 גפרורים כל המשחק כך ששני השחקנים מקבלים רק מספרים זוגיים הוא זה שהקבל 14 או 16 ראשון
    מש"ל

    בתגובה ל: חידה 3 #78017
    Vendetta
    משתתף

    אפשר לראות שהמי שמנצח את המשחק הוא השחקן שליריב שלו יש נותרו 5 גפרורים
    אפשר להרחיב את התני הזה ולומר שהשחקן שהפסיד הוא השחקן שקיבל בכל שלב של המשחק כפולה של 5
    מיכן אפשר להבין שמי שקיבל את המספר 95 הוא המפסיק (במידה והשחקן השני יודע איך מנצחים) וכך אפשר להראות שרק השחקן הראשון יגיע לכך כי אפשר לשלוף מקסימום של 4 גפרורים מה שמביא אותו ל 96 השחקן השני לוקח 1 וכך הוא נותר עם 95 ככה המשחק ממשיך השחקן השני תמיד לוקח מספר גפרורים מתאים לבחירה של השחקן הראשון כך ששוב השחקן הראשון יקבל כפולה של 5 ככה עד שלבסוף השחקן השני יקבל20 15 10 ולבסוף 5 גפרורים והמשחק ניגמר

    בתגובה ל: שטחו של טרפז #78018
    Vendetta
    משתתף

    הרגת אותי XD
    אז ככה :
    אפשר למצוא את הבסיסים של הטרפז בעזרת הצבה של כל האפשרויות במישאווה
    sin( cos-1[ (I^2 + J^2 – Z^2)(2*I*J) ] ) > 0
    כאשר הסדר לא חשוב , אך אחד המשתנים הוא חיסור של הבסיסים.
    :הפיטרון הוא
    Z = (c – a) = (5-2) = 3
    I = b = 3
    J = d = 4
    כלומר הבסיסים הם 5 ו 2
    אחרי שמצאנו את הבסיסים נותר עליה לחשב את השטח של הטרפז
    נישתמש במישפט הקוסינוסים ואחרי מטמטיקה מיתקבל הביטי הבא
    (J*Q)*(a+c) * 0.5
    J = 4
    Q = sin( cos-1[ (I^2 + J^2 – Z^2)(2*I*J) ] )
    הכפלה תניב את גובה הטרפז
    a = 2
    c = 5
    חיבור יניב את סכום הבסיסים של הטרפז
     הכפלה בחצי של סכום הבסיסים כפול הגובה של הטרפז תפתור את החידה
    כלומר :
    S = 10.43498389
    מש"ל!
    במידה וזו לא התשובה הנכונה הייתי שמח אם תוכל לומר לי איפה הטעות שלי

    בתגובה ל: חידה #78021
    Vendetta
    משתתף

    לא הבנתי מהתשובה שלך האם מקסים צודק או לא , כלומר הוא צודק ככה או ככה למשל על פני כדור משווה של ישר בעלת 3 פרמטרים

    בתגובה ל: Codeguru-11 B #78022
    Vendetta
    משתתף

    הרצתי את הקוד אבל לא ניראה לי שיש אפשרות שהוא יחזיר פלט, כלומר אפשרי לכתוב תווים אבל הוא לא מתפיס כלום

    בתגובה ל: שטחו של טרפז #78023
    Vendetta
    משתתף

    9, תרפז ישר זווית מישיקולי משולש זהב

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)