later

עמוד

התגובות שלי בפורום

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: הטיפ היומי 3 – מבחר שורדים לשימוש חופשי #80050
    later
    משתתף

    כותרת: הסבר לJaws

    MOV DI,AX מכוון את פוינטר הכתיבה לכתובת השורד
    mov SS,DS מכוון את מקטע המחסנית למקטע הקוד
    xchg SP,AX מכוון את היסט המחסנית להיסט הקוד
    mov Ax,0ab50h מעביר לAX את הפקודות Push AX; stosw
    ADD DI,12 מקפיץ את פויינטר הכתיבה לסוף הקוד.
    stosw

    מה שהשורד הבא עושה… זה תוקף בעזרת שתי פקודות:
    1)
    Push למחסנית, שמכוונת על מקטע הזיכרון. המחסנית מתקדמת אחורה.
    מי שיחטוף מההתקפה של השורד, יהפוך לIMP. (יבורווז)

    2)
    Stosw כדי לכתוב לעצמו את שתי הפקודות הבאות, ולתקוף גם בכיוון השני.

    דרך אגב: נחמד להתעורר בבוקר ולראות ששחררו בפורום רעיונות יפים, שלא יכולת להציץ בהם לפני שליחת השורד…
    אבל זה בטח רק אני, אז… בהצלחה לכולם… נתראה מחר.

    בתגובה ל: חוק המספרים הגדולים #80010
    later
    משתתף

    כותרת: שהטוב ינצח
    אני רק מקווה שישנו את תקנון המשחק להקטנת אלמנט המזל.
    שהטוב ינצח!

    בתגובה ל: הישום של העבירה של הגבול של הזיכרון #79989
    later
    משתתף

    כותרת: הבנתי אותך + המלצה לכולם
    אני לא חושב שערך האוגר משתנה לתחילת הזיכרון, אלא שזאת התצוגה הגרפית של האמולטור כאשר "שורד" גולש מהזיכרון.

    המלצה לכולם!!!!

    יש בווינדוז DEBUGER שמאוד עוזר, שווה שכל אחד יחקור אותו קצת.
    פשוט נכנסים לדוס וכותבים DEBUG או
    DEBUG |FILENAME|

    אפשר להתאמן עליו ולנסות עליו אלגוריתמים.

    בתגובה ל: שתי שאלות #79939
    later
    משתתף

    כותרת: רציני למדי
    תריץ את שתי התוכניות שבאות יחד עם הזירה ותראה שהקוד הפסיבי הזה מנצח בערך בחצי מהמקרים!

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)